1. TELLIMISTINGIMUSED
1.1. Käesolevad tellimistingimused (edaspidi „Tingimused“) kehtivad müügilepingutele (edaspidi „Leping“), mis sõlmitakse tellimuse alusel internetis aadressil www.paradiis.ee asuvast Diivaniparadiis OÜ internetipoest kaupa telliva isiku (edaspidi „Klient“) ning Diivaniparadiis OÜ (edaspidi „Diivaniparadiis“) vahel.
1.2. Tellimusi saavad esitada üksnes isikud, kes on 18-aastased või vanemad, kes ei ole eestkoste all ning kes omavad Eestis püsivat elukohta.
1.3. Diivaniparadiisil on õigus Tingimusi ühepoolselt igal ajal muuta. Muudetud Tingimused kehtivad üksnes tellimuste suhtes, mis on esitatud pärast Tingimuste muutmist, kui Lepingus ei ole sätestatud teisiti.
2. KAUBA HIND JA POSTIKULU
2.1. Diivaniparadiisi e-poes toodud kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigi käibemaksu. Diivaniparadiis jätab endale õiguse korrigeerida hindu seoses tehasepoolsete hinnamuutuste, maksude või valuutakursside järsu muutusega.
2.2. Allahindlused kehtivad Diivaniparadiisi e-poes kindlaks määratud perioodil ning kuni kaupa jätkub.
2.3. Kauba hinnale lisandub ühekordne saatekulu 39€, mis sisaldab käibemaksu. Kui klient valib kauba tarneviisiks „Tulen ise järele“ ei lisandu transpordi tasu.
2.4. E-poes saab maksta valitud kauba eest pankade e-pangalingi kaudu. Kauba eest saab tasuda ülekandega või järelmaksuga. Järelmaksu tingimusi vaata SIIT
2.5. Kauba hind või kauba saadavus võib reaalajas muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused. Diivaniparadiisil on õigus e-poe vahendusel lepingust taganeda, kui kaup on laost otsa saanud, kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.
3. OSTUKORV JA TELLIMUSE VORMISTAMINE
3.1. Valige välja Teile sobivad tooted ning lisage need ostukorvi. Tellimust saab vormistada külalisena (ühekordne ost, kus andmed salvestatakse ainult üheks ostuks) kui ka püsikliendina. Tellitav kogus on vaikimisi 1. Ostukorvis saate tellitavate toodete kogust muuta, vajutades “+“ saate kogust suurendada, vajutades “-“ saate kogust vähendada või toote eemaldada. Seejärel vajutage nuppu VORMISTAN TELLIMUSE. Kui olete täitnud kontaktandmete ankeedi, siis klikkige nupule ESITA TELLIMUS. Edasi valige endale sobiv transpordi ja maksmise viis.
3.2. Tellimus jõustub ja toote tarneaeg algab alates hetkest, kui olete sooritanud ettemakse kuni 50% tellimuse kogumaksumusest või sissemakse/esimese osamakse järelmaksu lepingu puhul. Juhul kui tellimuse eest ei tasuta 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse tegemisest, tellimus tühistatakse.
3.3. Nädalavahetusel tehtud tellimusi käsitleme esmaspäeval.
4. KAUBA KOHALETOIMETAMINE
4.1. Kliendil on võimalik e-poest tellitud kaup kätte saada järgmistel viisidel:
Üle Eesti transport maksab 39€ (v.a saartele on transport 89.-). Kaup toimetatakse maja välisukseni, ei sisalda hoonesisest logistikat.
4.2 Kõikidele Kliendi ostetud kaupadele on võimalus tulla järele Diivaniparadiisi logistikakeskusesse. Kaubale saab järele tulla, kui Teie tellimus on kinnitatud. Kaup väljastatakse laost välja prinditud kauba-arve alusel.
Logistikakeskus asub:
- Teeninduse tee 10 Tõrvandi, Ülenurme
Kaup väljastatakse e-poe keskkonnas välja prinditava arve alusel. Kui kaubale tuleb järele kolmas isik, keda pole tellimusel märgitud, palume sellest teavitada info@paradiis.ee.
5. KAUBA TAGASTAMINE
5.1. Kliendil on õigus sidevahendi abil sõlmitud Lepingust taganeda 14 päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest. Juhul, kui kaup saadetakse mitme pakiga, on Kliendil õigus Lepingust taganeda 14 päeva jooksul arvates viimase paki kättesaamisest.
5.2. Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud ega kasutatud, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veenduda, on Kliendil võimalus enne ostu sooritamist külastada meie kauplust.
5.4. Kauba peab klient müüjale tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest.
5.5. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Tagastamisõigus puudub kaubal, mis on valmistatud arvestades tarbija isiklikke vajadusi või mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt.
5.6. Võlaõigusseaduse § 54 lg 4 alusel kauba või toote tagastamise piirangud:
- eritellimusel valmistatud või selgelt personaliseeritud tooted;
- toode, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud (nt madratsid, padjad, voodipesud jt).
Kauba tagastamiseks saatke e-kiri aadressile info@paradiis.ee. Kirjas peab olema järgmine info: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve number, kuhu raha tagastada. Kauba eest tasutud summa (v.a transport) tagastatakse ostja arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 10 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani.
6. DIIVANIPARADIISI TAGANEMISÕIGUS
6.1. Diivaniparadiisil on õigus Kliendiga sõlmitud Lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida, muu hulgas kaubavarude lõppemise tõttu. Diivaniparadiis informeerib Klienti Lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni, e-posti või posti teel. Juhul, kui Sa oled tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Diivaniparadiis ostuhinna hiljemalt 14 päeva jooksul.
7. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
7.1. E-poes sõlmitavale lepingule kehtivad kõik tavalepingule kehtivad nõuded.
7.2. E-poes ostetud kauba puhul on müüja kohustus vastutada asjal ilmnenud lepingutingimustele mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates toote üleandmisest kliendile.
7.3. Toote puuduse ilmnemise korral tuleb saata vastavasisuline kiri info@paradiis.ee
ning kirjeldada avastatud puudust, võimalusel lisada pilt. Kirjas tuleb ära märkida tarbija kontaktandmed. Müüja võtab kliendiga ühendust 14 päeva jooksul, et leppida kokku edasine tegevus.
8. MUUD TINGIMUSED
8.1. Kõiki Diivaniparadiis OÜ külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Ettevõte kohustub mitte avaldama kliendi isikuandmeid kolmandatele osapooltele. Ettevõte kasutab kliendi personaalseid andmeid tellitud toodete saatmiseks kliendile või tellimusega seotud küsimuste korral. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist ettevõtte andmebaasist.
8.2. Tellitav mööbel on alati vajalik kliendil ise monteerida, kuna saabub detailidena.
Diivaniparadiis jätab endale õiguse korrigeerida trükivigade ja muude vigade tõttu e-poodi sattunud väärinfot.
8.3. Arvutikuvaritest tulenevatel põhjustel võivad e-poes toodud värvid pisut tegelikust erineda.
8.4. Diivaniparadiisi e-poes olevad hinnad võivad erineda jaekaupluste omadest.
8.5. Diivaniparadiis jätab endale õiguse korrigeerida trükivigade ja muude vigade tõttu e-poodi sattunud väärinfot.