Diivaniparadiis
Sinu ostukorv
Sulge
Transport
0,00 €
Hind
0,00 €
Konto
Sulge
Registreeri kasutajaks
Oled juba kasutaja?
Unustasin parooli
Konto
See veebileht kasutab küpsiseid. Jätkamisel nõustud küpsiste kasutamisega.
Nõustun
Privaatsuspoliitika

Kui palju maksab kauba kohaletoimetamine?

1. Kauba kättesaamine Diivaniparadiisi kauplusest või kesklaost 0 €;
2. Mugav kohaletoimetamine kulleriga – mandril 39€, Saaremaal 89€ (teistele saartele tarnet ei toimu)
*Kaup tuuakse kuni maja välisukseni
**Tuppa toimetamine eraldi kokkuleppel kullerteenuse pakkujaga, hind sõltub eluruumi korrusest ja toote raskusest


Kui kiiresti saan ma oma kauba kätte?
Tellides kauba veebipoest on kaks kättetoimetamise viisi:
1. Ise poodi või lattu järele minek

*Kaubale lattu järele tulles palun oodake ära tellimuskinnitus. Kui sooritate ostu e-poes, vormistatakse tellimuskinnitus samal tööpäeval kuni kell 17.00 või hiljemalt järgmisel tööpäeval. Ilma tellimuskinnituseta kaupa ei väljastata.

**Poes kauba ostmisel saate kauba kätte kohe, kui see on poe laos olemas.

2. Kullerteenus

*Valides kauba kättetoimetamise viisiks kullerteenuse, toimetatakse kaup teieni 2-5 tööpäeva jooksul. Saartele kuni 2 nädala jooksul.

 

Soovin kauba tagastada. Mida peaksin tegema?

Vastavalt Eesti Vabariigi seadustele on võimalik kaup tagastada müüjale 14 päeva jooksul pärast ostmist. Kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis.
Tagastamiseks kirjutage info@paradiis.ee oma tagastamise soovist ja klienditeenindaja annab teile juhised kuidas/kuhu kaup tagastada.

 

Ma ei saa veebipoest tellida. Mida peaksin tegema?

Saatke oma ostusoov kirjalikult e-posti aadressil: info@paradiis.ee. Meie klienditeenindus aitab Teil tellimust vormistada ning võtab vajadusel vormistamise käigus Teiega ühendust.

 

Kui mina sooritasin ostu ja järele soovib tulla teine inimene, mille alusel siis kaup väljastatakse?

Peale ostu sooritamist saadetakse Teile tellimuskinnitus. Isikul, kes tuleb kaubale järele, peab kaasas olema tellimuskinnitus kas digitaalsel või väljaprinditud kujul.

 

Kuidas ostu eest tasuda saab?

Tellimuse vormistamisel on Teil võimalus tasuda makselingi abil, arve alusel, kasutades järelmaksu või tasuda kauba eest kättesaamisel kohapeal nii maksekaardiga kui ka sularahas.

*Kullerile saab tasuda koha peal ainult sularahas või ülekandega, kaardimakse võimalust kullerile makstes ei ole.

 

Kas osutate ka vana mööbli utiliseerimise teenust?

Utiliseerimise teenust osutavad meie kullerteenuse pakkujad. Hind sõltub Teie asukohast, mööbli suurusest ning ka sellest, mitmendal korrusel elate. Hinnapakkumiseks kirjutage info@paradiis.ee või helistage +372 5071200

 

Ma ei leia toote mõõte, kus need on?
Mõõdud leiate kas tootegaleriist, kus on mõõdud märgitud pildile või tootekirjelduse all olevas mõõtude tabelis.
Pakendi mõõtude info saamiseks kirjutage info@paradiis.ee

 

Kuidas kasutada e-poes teie salongi kinkekaarte?
Kinkekaarte e-poes kasutada ei saa. Kui teil on kinkekaart ja soovite seda kasutada e-poest oste tehes, siis kirjutage palun info@paradiis.ee.
Kinkekaarte saab realiseerida meie kõikides müügisalongides.