Pretensiooni esitamise õigus on 2 aastat, tähtaeg algab toote ostjale üleandmisest, kui lepingus ei ole ette nähtud tähtaja hilisemat algust. Kui müüjal on kohustus kaup ostjale saata, ei hakka tähtaeg kulgema enne kauba ostjale üleandmist. Toote puuduse ilmnemisel teatage viivitamatult Diivaniparadiis OÜ e-posti aadressil info@paradiis.ee, võimalusel lisada pilt ja täpne kirjeldus.
Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Diivaniparadiis OÜ e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.
Diivaniparadiis OÜ e-pood vastab kaebusele hiljemalt 15 päeva jooksul alates kaebuse saamisest.
Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib tarbija nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist. Kui toodet on võimalik parandada, siis tarbijal asendamist nõuda ei ole võimalik, kuna see põhjustaks müüjale ebamõistlikke kulusid. Raha tagastamist on tarbijal võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui asendamine mõistliku aja jooksul pole osutunud võimalikuks sobiva toote puudumise tõttu (VÕS, 11.ptk, paragrahv 222).
Kui tarbija ja kaupleja ei saavuta mõlemaid osapooli rahuldavat kokkulepet ja tarbija leiab,et tema õigusi on rikutud, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon, mis asub Pronksi tn 12 Tallinn, telefon: 6201707 või info@tarbijakaitseamet.ee. Kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitseameti veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee.